zondag 16 oktober 2011

I'LL BE BACK IN 60 DAYS BITCHES!

Dit weekend waren mijn ouders in Stockholm en ik verbleef lekker een paar daagjes bij hun in het hotel. Heerlijk, het voelde echt eventjes als een weekendje weg. Ik heb ze een beetje de stad laten zien en natuurlijk even flink wat geshopt!
Omdat ik mijn twijfels had of ik het hier wel tot eind december vol zou houden hebben mijn ouders en ik een compromis gesloten. Ik kom half november een lang weekendje naar Nederland (om die lange periode te breken) en ik verlaat 15 december Zweden. Dus bij deze ben ik al begonnen met aftellen: NOG 60 DAGEN EN IK STA MET BEIDE BENEN IN M'N HAKJES OP NEDERLANDSE BODEM!
Mijn pappa en mamma vonden de stad en het centrum wel leuk, maar de campus waar ik 'woon' vonden ze verschrikkelijk. Haa thank god - ik dacht heel even dat ik weer het verwende nest was die er zo over dacht, maar nee hoor.
Ik ben zo blij dat mijn lieve vrienden en lieve ouders mij in Stockholm komen bezoeken, anders was ik al lang depressief/jankend naar huis gelopen. En het leuke is dat ik dan dan ook iets heb om naar uit te kijken! Nog 3 nachtjes slapen en dan komen Tim, Alisa en Josse de stad onveilig maken, helemaal zin in!
Dus.. bij deze: als je er even tussenuit wil ben je bij deze welkom om me te bezoeken; je hoeft alleen maar een ticket te bestellen bij RyanAir en een fles drank mee te nemen. Ik heb hier een slaapplekje voor je, een ontbijtje en als je geluk heb avondeten!

Lots of love, xoxo Alyssa

2 opmerkingen:

  1. Jippie! Kan niet wachten pop! Ik wou dat ik nog even kon langskomen maar ik heb het druk druk druk.. sorry! Maar kom maar snel terug tuttebel, want het is allemaal niet leuk meer zonder jou. Hoe was het met je paps en mams? Lekker verwend zeker? haha vind het zo heerlijk als ik jou aan de telefoon heb dat je het altijd hebt over Schijt-Zweden, heerlijke benaming voor dat koude-kut-land! Liefje, hou nog even vol, nog 59 dagen en je kan je hakken weer aantrekken! Loveyou&miissyou! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. begin maar met afstrepen little J. ik kom eraan! Kusje uit Schijt-Zweden :-) mis je

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...